To marketplace του eshops.gr είναι σε διαδικασία δοκιμών ελέγχου και δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις.

Κόρνες Αυτοκινήτου

Κόρνες Αυτοκινήτου, τύποι, ανταλλακτικά, τιμές, προσφορές

Κόρνες Αυτοκινήτου, τύποι, ανταλλακτικά, τιμές, προσφορές

Η κύρια λειτουργία που έχουν οι κόρνες αυτοκινήτου είναι να προειδοποιούν τους άλλους οδηγούς ή χρήστες του δρόμου για κίνδυνο . Ωστόσο, όλοι σχεδόν πάντα το χρησιμοποιούμε λανθασμένα, αφού έχουμε συνηθίσει να κορνάρουμε το αυτοκίνητο όταν, για παράδειγμα, βλέπουμε έναν φίλο στο δρόμο, να προειδοποιούμε ένα άλλο όχημα ότι το φανάρι έχει ανάψει πράσινο ή ακόμα και να παραπονιόμαστε για λανθασμένος ελιγμός από άλλο οδηγό.

Όταν το αυτοκίνητό μας πάει «αθόρυβο», οι βλάβες συνήθως σχετίζονται με ηλεκτρικό πρόβλημα, ζημιά στην ίδια την κόρνα  ή σπάσιμο στην κίνηση της. Για το λόγο αυτό, ετοιμάσαμε μια σειρά από συμβουλές για όσους δεν μπορούν να βρουν την αιτία της βλάβης και αναζητούν μια γρήγορη και συγκεκριμένη λύση .

Πριν φτάσετε στη δουλειά, είναι καλύτερο να ελέγξετε τη λειτουργία στις κόρνες αυτοκινήτου . Εάν γνωρίζετε πώς λειτουργεί, θα είναι πολύ πιο εύκολο για εσάς να ακολουθήσετε τις οδηγίες επισκευής σε αυτό ή σε οποιοδήποτε άρθρο που διαβάσατε σχετικά με το θέμα.

Πώς λειτουργούν οι κόρνες αυτοκινήτου;

Όταν πατηθεί το κουμπί της κόρνας αυτοκινήτου , γίνεται επαφή έτσι ώστε η ηλεκτρική ενέργεια να πηγαίνει από την μπαταρία του αυτοκινήτου στην κόρνα . Υπάρχει ένας ηλεκτρομαγνήτης που, όταν λαμβάνει ρεύμα, έλκει ένα μεταλλικό τμήμα συνδεδεμένο σε μια μεμβράνη , παρόμοιο με αυτό που βρίσκεται στα ηχεία ενός ηχητικού συστήματος.

Αυτό το ρεύμα φτάνει επίσης σε έναν διακόπτη που είναι άλλο ένα βασικό κομμάτι για να εκπέμπει το ηχητικό σήμα. Χωρίς να μπούμε σε λεπτομέρειες, είναι υπεύθυνο για το ότι το ρεύμα που φτάνει στον ηλεκτρομαγνήτη είναι διακοπτόμενο . Καθώς αυτή η διακοπή είναι πολύ γρήγορη, επιτυγχάνεται μια δόνηση που επιτρέπει στη μεμβράνη να εκπέμπει έναν οξύ και ισχυρό ήχο.

 

Οι πιο συχνές αστοχίες στις κόρνες αυτοκινήτου

Πρώτα από όλα, πρέπει να ξέρουμε ότι υπάρχουν ηχεία με ρελέ και άλλα που δεν έχουν . Διαφέρουν στο ότι τα πρώτα έχουν ηλεκτρικό τερματικό, ενώ αυτά που δεν έχουν δύο ηλεκτρικούς ακροδέκτες.

Καμένη ασφάλεια: ποια είναι για την κόρνα;

Το καλύτερο που έχετε να κάνετε στη μηχανική αυτοκινήτων είναι να ξεκινάτε πάντα με τον πιο απλό έλεγχο . Για το λόγο αυτό, ο πρώτος έλεγχος που πρέπει να γίνει είναι στο κιβώτιο ασφαλειών . Δηλαδή τα βασικά σε όλα τα ηλεκτρικά κυκλώματα. Για αυτό το λόγο, όταν σβήνει το ρεύμα στο σπίτι, το πρώτο πράγμα που κοιτάς είναι οι ασφάλειες, ή σε αντίθετη περίπτωση, ο ηλεκτρικός πίνακας.

Οι ασφάλειες σε ένα αυτοκίνητο συνήθως κατανέμονται σε δύο σημεία. Το πρώτο είναι κάτω από το τιμόνι, καλυμμένο με κάλυμμα ή στην αριστερή πλευρά του ταμπλό. Για να φτάσετε σε αυτό πρέπει να ανοίξετε την πόρτα του οδηγού. Το δεύτερο βρίσκεται στον ίδιο τον χώρο του κινητήρα, μέσα σε ένα κουτί που κλείνει με γλωττίδες ή βίδες. Μερικοί τα έχουν και πίσω από το ντουλαπάκι ή το μπαούλο.

Αλλαγή και αφαίρεση ασφάλειας

Αφού τα εντοπίσετε, μπορείτε να δείτε στο εγχειρίδιο αυτοκινήτου ποιο αντιστοιχεί στην κόρνα. Αν και μπορείτε επίσης να ρίξετε μια ματιά σε όλα για να δείτε αν υπάρχουν ξεθωριασμένα . Η αλλαγή τους είναι τόσο απλή όσο η αφαίρεση και η αλλαγή για ένα άλλο. Επιπλέον είναι πολύ φθηνά. Τα κιτ Rovtop ή Fepito έχουν ασφάλειες όλων των τύπων και κοστίζουν λιγότερο από 10 ευρώ.

Αφού αφαιρέσετε την ασφάλεια, μπορείτε συνήθως να ελέγξετε αν έχει καεί κοιτάζοντας αν έχει σπάσει η εσωτερική σύνδεση των δύο γλωττίδων. Το πλαστικό είναι διαφανές. Εάν δεν το βλέπετε καθαρά και έχετε ένα καλό πολύμετρο , μπορείτε να ακολουθήσετε αυτές τις οδηγίες:

  • Βάλτε το πολύμετρο σε λειτουργία Συνέχειας (υποδεικνύεται από ένα βέλος με μια κάθετη γραμμή στο κεφάλι του ή/και ένα ηχείο).
  • Τοποθετήστε τα καλώδια δοκιμής , το καθένα σε μία γλωττίδα της ασφάλειας.
  • Εάν το πολύμετρο ηχεί, σημαίνει ότι η ασφάλεια είναι καλή. Αν δεν το κάνει, σημαίνει ότι έχει λιώσει.

Αν η ασφάλεια που έβαλες σύντομα ξαναφουσκώσει, το πιο φυσιολογικό είναι ότι υπάρχει βλάβη στο ηλεκτρικό κύκλωμα της κόρνας.

Η κόρνα ακούγεται αλλά πιο ήσυχη από το συνηθισμένο

Εάν η κόρνα έχει ρελέ και ο ήχος της δεν έχει τη σωστή ένταση, πρέπει να δούμε ότι το αναφερόμενο τερματικό είναι σωστά συνδεδεμένο. Συμπληρώνοντάς το με τη χρήση ενός πολύμετρου για να επαληθεύσουμε ότι η τάση είναι αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει απλώς να ακολουθήσετε αυτά τα βήματα:

  • Επιλέξτε τη λειτουργία μέτρησης τάσης DC . Δηλαδή, ρυθμίστε το περιστροφικό κουμπί του πολύμετρου στη θέση V ακολουθούμενη από μια μεγάλη γραμμή με μια παύλα κάτω από αυτό (Επίσης DC ή DC).
  • Η σωστή τιμή μέτρησης θα είναι η χαμηλότερη τιμή πάνω από την τάση που χρησιμοποιείται από το ηχείο. Συνήθως αυτά χρησιμοποιούν 12 V , οπότε στο πολύμετρό μας πρέπει να επιλέξουμε 20 V , αλλά θα υπάρχουν και άλλα που είναι 30 V ή 40 V , γιατί δεν έχουν λιγότερα.
  • Αποσυνδέστε το ηχείο από τα καλώδια που του δίνουν ρεύμα και τοποθετήστε τα καλώδια δοκιμής του πολύμετρου τηρώντας την πολικότητα. Το μαύρο καλώδιο στο αρνητικό και το κόκκινο καλώδιο στο θετικό.
  • Εάν όταν πατήσετε το κουμπί της κόρνας, το πολύμετρο δείχνει περίπου 12 V , σημαίνει ότι έχει τη σωστή τάση .
  • Όταν δεν φτάνει τάση, υπάρχει πρόβλημα με το κύκλωμα.
  • Αν υπάρχει μικρή τάση, το φυσιολογικό είναι ότι η κόρνα ακούγεται λίγο και άσχημα .

Θα πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη εάν το μοντέλο σας είναι ένα από αυτά που διαθέτουν διακόπτη που σας επιτρέπει να αλλάξετε τη λειτουργία πόλης και αυτοκινητόδρομου . Δεν πρόκειται να αλλάξει η λειτουργία και αυτός είναι ο λόγος που το ακούτε χαμηλότερα από το κανονικό.

en_GBEnglish

Main Menu