To marketplace του eshops.gr είναι σε διαδικασία δοκιμών ελέγχου και δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις.

Μόδα

μόδα, προϊόντα, τιμές, προσφορές, εκπτώσεις, είδη, αγορά

μόδα, προϊόντα, τιμές, προσφορές, εκπτώσεις, είδη, αγορά

 

O ορισμός της είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο που στοχεύει στην προσωπική επιβεβαίωση, σε μια δεδομένη ιστορική στιγμή, σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή, μέσα σε έναν πολιτισμό, με μοντέλα συμπεριφοράς και αισθητικής που σκοπό έχουν να μας κάνουν να νιώθουμε μέρος μιας ομάδας ή μιας κοινότητας. Επίσης, θα μπορούσαμε να πούμε, ότι είναι, εκείνο το χαρακτηριστικό γνώρισμα, που μας κάνει να αναγνωρίζουμε τον εαυτό μας ως μέρος ενός συνόλου, αλλά και κάτι που μας διαφοροποιεί από άλλες ομάδες.

Αρχικά, γεννήθηκε από μια αναγκαιότητα. Στην πραγματικότητα οι άνθρωποι δεν χρησιμοποιούσαν ρούχα. Επομένως, για αυτό το λόγο, μπορεί να ειπωθεί και ότι γεννήθηκε από την ανάγκη να καλύψει το καταφύγιο από το κρύο και την κακοκαιρία .

Τα πρώτα ρούχα ήταν από γούνα και δέρματα ζώων. Όμως, με  το πέρασμα του χρόνου και της ιστορίας, η μόδα απέκτησε διαφορετικό ρόλο με το να γίνει μέρος της κοινωνίας. Στη συνέχεια γίνεται ένας τρόπος διάκρισης των κοινωνικών τάξεων και των καθηκόντων που εκτελούνται.

Ποια είναι τα στυλ της μόδας;

Το ντύσιμο εκφράζει αναμφίβολα την προσωπικότητά μας και τις πιο οικείες πτυχές του καθενός μας. Μάλιστα λέγεται, ότι ο τρόπος που ντυνόμαστε είναι η επαγγελματική μας κάρτα. Ακόμα, το πώς μας ερμηνεύουν οι άλλοι ή τι αντιπροσωπεύουμε στην κοινωνία. Ποια είναι όμως τα στυλ της μόδας;

Ας τα δούμε αναλυτικά παρακάτω:
  • Ρομαντικό και bon ton στυλ : floral prints και παστέλ χρώματα είναι ένα αληθινό ενδεικτικό σημείο αυτού του στυλ, κατάλληλο για όλες τις ηλικίες, η απλότητα είναι βασιλιάς, οι γραμμές είναι απαλές και καθαρές.
  • Vintage στυλ : είναι το στυλ που θυμίζει περασμένα χρόνια. Αυτά μπορεί να είναι  της δεκαετίας του ’50 ή του ’60, μέχρι τη δεκαετία του ’90.
  • Στυλ πανκ ροκ : αναμφισβήτητα επαναστατικό και αντισυμβατικό. Αυτό το στυλ αντιπροσωπεύεται από την επικράτηση του μαύρου, των καρφιών και των επιθετικών διακοσμητικών αντικειμένων. Είναι ένα στυλ που χρησιμοποιείται κυρίως από τους μουσικούς και τους ηθοποιούς της δεκαετίας του ’80.
  • Pin up style: ένα στυλ που θυμίζει τις ντίβες της δεκαετίας του ’50. Χαρακτηρίζεται από πουά prints, low-cut φορέματα, στα οποία φαίνονται τα θηλυκά σχήματα, σε συνδυασμό με το αναπόφευκτο κόκκινο κραγιόν.
  • Στυλ Grunge : είναι η κλασική επαναστατική εμφάνιση στην οποία υπάρχουν τζιν μπουφάν, πανκ αξεσουάρ και μπότες μάχης.
  • Γοτθικό στυλ : δεν πρέπει να συγχέεται με το στιλ πανκ. Γιατί αυτό θυμίζει τα ρούχα της βικτωριανής εποχής, αλλά το χρώμα που προτιμά είναι αναμφίβολα το μαύρο.
  • Ανδρόγυνο στυλ : εμπνευσμένο από τα ανδρικά ρούχα, γεννήθηκε τη δεκαετία του 2000 και αντιπροσωπεύει τη χειραφέτηση των γυναικών. Τα σακάκια και τα boyfriend τζιν είναι τα κύρια.
  • Bohemian ή boho chic: είναι ένα στυλ που φοριέται μόνο το καλοκαίρι ή την άνοιξη. Περιλαμβάνει όλα εκείνα τα απαλά και βασικά φρέσκα, κυματιστά και φλοράλ φορέματα.
  • Ethnic: ένα στυλ που θυμίζει την Ανατολή και τη Νότια Αμερική, τα γεωμετρικά prints, τα γήινα χρώματα και οι αναφορές σε φυλετικά ρούχα είναι το δυνατό σημείο αυτής της εμφάνισης.
  • Glam: το λαμπερό, εκλεπτυσμένο και αριστοκρατικό στυλ, που υποδηλώνει πολυτέλεια και υψηλό κύρος, με κλασικά κομμένα φορέματα και εκλεπτυσμένα υφάσματα.
  • Sporty glam style : είναι το κλασικό look που συνδυάζει κομψά και casual ρούχα. Αυτό είναι αναμφίβολα το πιο χρησιμοποιούμενο στυλ στις μέρες μας.

 

Μόδα σήμερα

Η σημερινή μόδα έχει πάρει μια εντελώς διαφορετική όψη, στην πραγματικότητα υπάρχει πολύ περισσότερη ελευθερία, όσον αφορά τα ρούχα. Επίσης, χάρη στο πιο ανοιχτό μυαλό και την ανακάλυψη του διαφορετικού, μπορούμε να υπερηφανευόμαστε για έναν συνδυασμό εμφάνισης και στυλ που δίνουν προστιθέμενη αξία στην κοινωνία μας. Υπάρχει η επιθυμία να ανακαλύψουμε διαφορετικούς πολιτισμούς και έθιμα άλλων λαών. Αξίζει να αναφέρουμε, ότι στις μέρες μας, η μόδα εξελίσσεται διαρκώς. Αυτό οφείλεται στην έλευση των κοινωνικών δικτύων που παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητά μας. Αυτοί που στο μάρκετινγκ ορίζουμε «influencers» έχουν αποκτήσει κυρίαρχο ρόλο στην επιλογή ενδυμάτων, επηρεάζοντας τις γυναίκες αλλά και τους άνδρες σε όλο τον κόσμο.

Αν παλαιότερα η μόδα θεωρείτο κάτι προνομιακό, τώρα είναι σίγουρα στο χέρι όλων. Τα ρούχα σπάνια κατασκευάζονται στα μέτρα τους με πολύτιμα και υψηλής ποιότητας υφάσματα, αλλά στην καθημερινή ζωή προτιμώνται ρούχα βιομηχανικής κατασκευής με πολύ χαμηλή ποιότητα. Σήμερα τα ρούχα μπορούν να αγοραστούν πολύ εύκολα αλλά να αλλάξουν και εξίσου γρήγορα. Η δουλειά του ράφτη είναι μια εξειδικευμένη δουλειά που απαιτούν μόνο οι μεγάλες μάρκες, ενώ το ready-to-wear φαίνεται να είναι ο μόνος τρόπος να κάνουμε δεδομένου του μεγάλου αριθμού ρούχων που χρειαζόμαστε .

 

 

en_GBEnglish

Main Menu