To marketplace του eshops.gr είναι σε διαδικασία δοκιμών ελέγχου και δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις.

Εμπορική Διαχείριση

Εμπορική διαχείριση, τιμές, προσφορές, CRM, πρόγραμμα, εφαρμογές

Εμπορική διαχείριση, τιμές, προσφορές, CRM, πρόγραμμα, εφαρμογές

Η εμπορική διαχείριση είναι μια λύση CRM που ενσωματώνει όλες τις λειτουργίες που σχετίζονται με τον τομέα του μάρκετινγκ και των πωλήσεων. Τόσο για ΜΜΕ όσο και για μεγάλες εταιρείες.

Τι είναι η εμπορική διαχείριση;

Το λογισμικό εμπορικής διαχείρισης είναι μια λύση CRM που στοχεύει στον έλεγχο των πωλήσεων, των πελατών, των παραγγελιών. Επίσης στοχεύει στη δημιουργία προσφορών, μεταξύ άλλων πολλών χαρακτηριστικών.

Το CRM ενσωματώνει τη διαχείριση όλων των διαδικασιών του τομέα μάρκετινγκ και πωλήσεων της εταιρείας. Διευκολύνει την οργάνωσή της, τον έλεγχο των εμπορικών αντιπροσώπων αυτοματοποιώντας πολλές ενέργειες μάρκετινγκ και πωλήσεων. Έτσι γίνεται αύξηση της αποτελεσματικότητας της επιχείρησής σας.

Το λογισμικό εμπορικής διαχείρισης έχει εφαρμογές τόσο για ΜΜΕ όσο και για μεγάλες εταιρείες. Έχει δύο κύριες λειτουργίες: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τη βελτίωση του αριθμού των επιχειρηματικών πωλήσεων.

Εμπορικές λειτουργίες CRM

Εμπορική διαχείριση υφιστάμενων και δυνητικών πελατών. Παρέχει δεδομένα αναγνώρισης πελατών και δεδομένα σχετικά με τη χρέωση, τις πληρωμές, τις υπηρεσίες και το ιστορικό της σχέσης με τις αγορές τους. Ομοίως, παρέχει τους πόρους που απαιτούνται για την επίτευξη μιας στρατηγικής για την προσέλκυση και διατήρηση πελατών και τη διαχείριση δυνητικών πελατών.
Εντοπισμός και επανενεργοποίηση λανθανόντων πελάτων. Το εμπορικό CRM καταφέρνει να επανεκκινήσει την αγορά των προϊόντων της εταιρείας προς αυτό το τμήμα πελατών.
Τμηματοποίηση του χαρτοφυλακίου πελατών. Επιτρέπει την τμηματοποίηση του χαρτοφυλακίου πελατών. Έτσι ώστε να μπορεί να εξατομικεύει τα μηνύματα και να επικεντρώνει τις εμπορικές ενέργειες σε εκείνα που φέρνουν μεγαλύτερη κερδοφορία στην εταιρεία.

Ατζέντα και διαχείριση εργασιών. Η εμπορική διαχείριση είναι χρήσιμη για τον προγραμματισμό, την αναφορά και τις ειδοποιήσεις, εκτός από την καταχώριση εργασιών ανά τύπο πελάτη.
Παρακολούθηση εμπορικής δραστηριότητας. Σας επιτρέπει να παρατηρείτε την εξέλιξη του κύκλου πωλήσεων. Τόσο σε αναμενόμενο όσο και σε πραγματικό χρόνο, και να προσφέρετε εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών.
Διευκολύνει τη λήψη αποφάσεων. Το εμπορικό CRM έχει τη δυνατότητα να συντάσσει εκθέσεις διαχείρισης στις οποίες δείχνουν τα αποτελέσματα και την αποτελεσματικότητα των εμπορικών ενεργειών και των ενεργειών μάρκετινγκ που πραγματοποιούνται. Εκτελεί στατιστικές και μετρήσεις για την επιχειρηματική δραστηριότητα και την απόδοση των επιχειρηματικών ομάδων.

Βασικές εφαρμογές λογισμικού διαχείρισης επιχειρήσεων

  • Παρακολουθεί πιθανούς πελάτες και προγραμματίζει από την πρώτη επαφή μέχρι το τελικό βήμα, την αγορά. Η ομάδα πωλήσεων γνωρίζει ποια βήματα πρέπει να λαμβάνει ανά πάσα στιγμή με κάθε πελάτη.
  • Προσφέρει εξατομικευμένη μεταχείριση στους χρήστες και διαχειρίζεστε καλύτερα τις ευκαιρίες πωλήσεων.
  • Ενοποίηση με λογισμικό ERP που ενοποιεί τη διαχείριση της επιχείρησης με τη βάση δεδομένων και τον αριθμό των πωλήσεων.
  • Παρακολουθεί την εξέλιξη του έργου της ομάδας πωλήσεων.
  • Γνωστοποιεί την κατάσταση των αποθεμάτων σε πραγματικό χρόνο.
  • Σωστή χρέωση και έκδοση εκτιμήσεων .
  • Αυτοματοποιεί την αποστολή προωθήσεων ή μηνυμάτων αλληλογραφίας και ενημερωτικών μηνυμάτων.

Οφέλη από ένα πρόγραμμα διαχείρισης επιχειρήσεων

Αύξηση της απόδοσης της επένδυσης: Οι τάσεις του μάρκετινγκ έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια και οι πελάτες δεν ανταποκρίνονται το ίδιο στις παραδοσιακές ενέργειες. Το ίδιο συμβαίνει με τις αγοραστικές συνήθειες, επομένως οι εταιρείες πρέπει να ελέγχουν τη διαδικασία πωλήσεων με μεγαλύτερη ακρίβεια και να καθιερώνουν επιχειρηματικές στρατηγικές CRM με επίκεντρο τον πελάτη.

Παρέχει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο: ένα εμπορικό CRM παράγει στατιστικά στοιχεία από τα δεδομένα που λαμβάνονται κατά την παρακολούθηση της διαδικασίας πωλήσεων. Αυτό διευκολύνει σημαντικά τη λήψη αποφάσεων και θα είναι πρακτικό για τη λογιστική των επιχειρήσεων.

Βελτιστοποίηση πωλήσεων: έλεγχος λεπτομερώς καθεμίας από τις φάσεις που συνθέτουν τη διαδικασία πωλήσεων για τη βελτίωση του ποσοστού μετατροπής των ευκαιριών.

Δημιουργία πιστότητας πελατών: το λογισμικό εμπορικής διαχείρισης παρέχει πληροφορίες για την καλύτερη κατανόηση των αναγκών των καταναλωτών. Γεγονός που επιτρέπει την παροχή πιο εξατομικευμένων υπηρεσιών και αφοσίωσης σε μεγαλύτερο αριθμό πελατών.

Παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν επιλέγετε ένα καλό εμπορικό CRM

Οι ανάγκες της εταιρείας: είναι απαραίτητο το λογισμικό εμπορικής διαχείρισης που θα επιλέξετε να ταιριάζει απόλυτα με την επιχείρησή σας και όχι το αντίστροφο. Για αυτό, είναι σημαντικό να είστε σαφείς σχετικά με τις ανάγκες, τα χαρακτηριστικά και τους στόχους της εταιρείας σας. Ομοίως, είναι σημαντικό να καθορίσετε έναν μέγιστο προϋπολογισμό για να επενδύσετε στο πρόγραμμα για να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής.

Ασφάλεια και ευκολία χρήσης: έχετε κατά νου ότι οι υπάλληλοί σας θα είναι οι χρήστες του λογισμικού. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα πρόγραμμα που έχει μια διαισθητική διεπαφή και είναι εύκολο στη χρήση. Με αυτόν τον τρόπο, η ομάδα πωλήσεών σας θα μάθει να χειρίζεται το σύστημα το συντομότερο δυνατό και η παραγωγικότητά τους θα αυξηθεί. Είναι επίσης σημαντικό το σύστημα να σας επιτρέπει να διαμορφώσετε διαφορετικά δικαιώματα και να έχετε πρόσβαση σε οθόνες για κάθε χρήστη με βάση τον ρόλο του στην εταιρεία. Έτσι εγγυάται την ασφάλεια των εμπιστευτικών επιχειρηματικών πληροφοριών.

Η εγκυρότητα του συστήματος: ένα εμπορικό λογισμικό διαχείρισης επιτρέπει την ενσωμάτωση όλων των δεδομένων πελατών που διαθέτει η εταιρεία, προσφέροντας τη δυνατότητα εφαρμογής εξατομικευμένων στρατηγικών πωλήσεων και παρακολούθησης της εμπορικής δραστηριότητας. Βελτιστοποιεί την τμηματοποίηση της βάσης δεδομένων σας για πιο αποτελεσματικές καμπάνιες μάρκετινγκ. Επομένως, είναι σημαντικό το σύστημα να παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τη διευκόλυνση των εργασιών.

Η αναλυτική ικανότητα του λογισμικού: είναι σημαντικό το εμπορικό CRM να προσφέρει στατιστικά στοιχεία και αναφορές για να επιταχύνει και να απλοποιήσει τη λήψη σωστών αποφάσεων. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να δημιουργήσετε στρατηγικές από ενημερωμένα δεδομένα και να ελέγξετε το κόστος. Επίσης να αξιολογήσετε την απόδοση των καμπανιών μάρκετινγκ.

Εύκολη ενσωμάτωση: είναι σημαντικό να επιλέξετε λογισμικό εμπορικής διαχείρισης που επιτρέπει την ενοποίηση με άλλες εταιρικές εφαρμογές. Οι πωλητές θα έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση σε επιχειρηματικές πληροφορίες και η παραγωγικότητά τους θα αυξηθεί.

en_GBEnglish

Main Menu