To marketplace του eshops.gr είναι σε διαδικασία δοκιμών ελέγχου και δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις.

Τροχοί-Ελαστικά Ποδηλάτου

Τροχοί-Ελαστικά Ποδηλάτου : Έφτασε η μέρα για να ανανεώσετε το ποδήλατό σας. Ήρθε η ώρα να βρείτε μερικούς νέους τροχούς και ελαστικά ποδηλάτου.. Αλλά… Από πού να ξεκινήσω; αλουμίνιο ή άνθρακα; Με τι προφίλ τα αγοράζω; Και πόσες ακτίνες πρέπει να έχει;

Μεγέθη τροχών ποδηλάτου δρόμου

Το πιο κοινό μέγεθος για τροχούς δρόμου είναι 700C. Αυτή η μέτρηση καθορίζεται σύμφωνα με το γαλλικό σύστημα και υποδεικνύει την εξωτερική διάμετρο των τροχών (συμπεριλαμβανομένου του ελαστικού), επομένως αυτή η τιμή είναι κατά προσέγγιση. Ένας άλλος πιο τυπικός τύπος μέτρησης είναι το ISO (ETRTO) όπου υποδεικνύεται το εσωτερικό πλάτος του τροχού και η διάμετρος (622 σε τροχούς δρόμου).

Τα ελαστικά διέπονται επίσης από τιμές ISO (ETRTO), που υποδεικνύουν το πλάτος του ελαστικού (23, 25, 28…) και την εσωτερική του διάμετρο (622 στο δρόμο) που αντιστοιχεί στο μέγεθος του τροχού.

Τροχοί-Ελαστικά Ποδηλάτου εξαιρετικής ποιότητας.

Τροχοί-Ελαστικά Ποδηλάτου εξαιρετικής ποιότητας.

Τύποι τροχών ανάλογα με το υλικό

Τα δύο πιο συχνά χρησιμοποιούμενα υλικά σήμερα είναι το αλουμίνιο και ο άνθρακας. Το αλουμίνιο θα μας δώσει μια πιο προσαρμοσμένη τιμή από τον άνθρακα (αυτή τη στιγμή είναι περίπου το μισό σε τροχούς με παρόμοια συγκροτήματα).

Το Carbon, από την πλευρά του, θα μας δώσει μεγαλύτερη ελαφρότητα και περισσότερη ακαμψία, επιτυγχάνοντας βέλτιστη απόδοση στο πετάλι μας.

Επιλέξτε Τροχοί-Ελαστικά Ποδηλάτου

Προφίλ Τροχών Ποδηλάτου

Οι τροχοί προφίλ είναι μια εξέλιξη σε σχέση με τους κλασικούς τροχούς μιας ζωής. Αποτελούνται από επέκταση της επιφάνειας της ζάντας από το ελαστικό προς το εσωτερικό του τροχού. Προσφέρουν αεροδυναμικό πλεονέκτημα. Ανάλογα με το προφίλ, οι τροχοί μπορούν να ταξινομηθούν σε:

  • Χαμηλό προφίλ: Τροχοί με προφίλ μικρότερο από 30 mm. Θεωρητικά για περισσότερους ορειβάτες, όπου ο στόχος είναι η ελαχιστοποίηση του βάρους θυσιάζοντας την αεροδυναμική.
  • Μεσαίο προφίλ:  Ίσως το πιο απαιτητικό στις μέρες μας χάρη στην ευελιξία του. Έχουν συνήθως προφίλ μεταξύ 40 και 50 mm. Αισθητικά είναι πιο όμορφα από τους ορειβάτες, θα μπορούσαμε να πούμε ότι ντύνουν περισσότερο το ποδήλατο. Επιπλέον, αποκτούν περισσότερη αεροδυναμική χωρίς να αυξάνουν πολύ το βάρος. Βελτιώνουν επίσης την κατακόρυφη ακαμψία. Τα βρίσκουμε σε αλουμίνιο και άνθρακα.
  • Υψηλό προφίλ:  Τροχοί από 50 mm έως 90 mm. Ενδείκνυνται για πολύ εξειδικευμένους κλάδους, όπως χρονομέτρηση, τρίαθλο ή ποδηλασία στίβου. Μας προσφέρουν μεγάλη ακαμψία, αλλά μικρή απορρόφηση των ανωμαλιών του εδάφους. Είναι άνθρακας.
πλάτος στεφάνης

Το πλάτος της ζάντας (ή το πλάτος του λαιμού) καθορίζει το μέγιστο πλάτος των ελαστικών που μπορεί να χωρέσει ένας τροχός. Παραδοσιακά, οι τροχοί ποδηλασίας δρόμου τοποθετούσαν στενά ελαστικά, αλλά για μερικά χρόνια τα φαρδύτερα ελαστικά έχουν γίνει της μόδας, προσφέροντας μεγαλύτερη επιφάνεια κύλισης με άσφαλεια.

ακτίνες

Η ακαμψία και η αντίσταση ενός τροχού σχετίζεται άμεσα με τον αριθμό των ακτίνων και τη διάταξή τους. Ανάλογα με την κατανομή τους, μπορεί να υπάρχουν ευθείες ακτίνες, με 2, 3 ή 4 διασταυρώσεις (όσες φορές η μία ακτίνα διασχίζει την άλλη). Όσο περισσότερες διασταυρώσεις, τόσο μεγαλύτερη στιβαρότητα, μεγαλύτερο βάρος και μεγαλύτερος αριθμός ακτίνων ανά τροχό. Εάν ο τροχός είναι για δισκόφρενα, θα χρειαστεί περισσότερη ενίσχυση από έναν για τα φρένα δαγκάνας.

Οι ακτίνες συνδέουν την πλήμνη του τροχού με το χείλος. Ανάλογα με το πώς είναι αγκυρωμένα στην πλήμνη, μπορούν να τραβήξουν με αγκωνιά ή ευθεία (που ονομάζεται ευθεία έλξη ). Τα τελευταία είναι πολύ πιο αξιόπιστα, γιατί η κατανομή των δυνάμεων κατανέμεται σε όλη την ακτίνα και όχι σε ένα μόνο σημείο, όπως συμβαίνει με τους αγκώνες.

Οι ακτίνες μπορεί να είναι στρογγυλές ή πεπλατυσμένες. Κατ’ αρχήν αυτό δεν πρέπει να επηρεάζει την ποιότητά του, αν και οι πεπλατυσμένες ακτίνες προσφέρουν αεροδυναμικό πλεονέκτημα. Γενικά, και λόγω της μεγάλης αντοχής τους, οι περισσότερες ακτίνες είναι κατασκευασμένες από ανοξείδωτο χάλυβα. Υπάρχουν επίσης ακτίνες αλουμινίου και τιτανίου. Τα τελευταία είναι πολύ ανθεκτικά, αλλά σε υψηλότερη τιμή.

Ελαστικά Ποδηλάτου

Τα ελαστικά είναι ένα από τα πιο βασικά μέρη του ποδηλάτου μας, είναι υπεύθυνα να μας κρατούν κολλημένους στο έδαφος, να μειώνουν τις μικρές ατέλειες στο οδόστρωμα και να μας παρέχουν άνεση και ποιότητα κύλισης. Τα λάστιχα είναι τα μόνα σημεία στήριξης του ποδηλάτου με το έδαφος, για τον ίδιο λόγο, ας πούμε έτσι, είναι τα πόδια σου όσο είσαι πάνω στο ποδήλατο και επομένως είναι απαραίτητο να επιλέξεις ένα ελαστικό που να ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες σου.

Όταν θέλουμε να επαναφέρουμε ένα κλασικό ποδήλατο, έχουμε πολλές αμφιβολίες για το τι μέγεθος πρέπει να αγοράσουμε, τι ισοδυναμίες πρέπει να αναζητήσουμε… και μερικές φορές είναι εύκολο να αγοράσουμε το λάθος ελαστικό και ακόμη και να εγκαταλείψουμε την προσπάθεια αποκατάστασης

Τι ελαστικό να επιλέξετε;

Για καλές συμβουλές είναι απαραίτητο να γνωρίζετε τι χρήση πρόκειται να δοθεί στο ποδήλατο και ποιο είναι το περιβάλλον όπου συνήθως κινείστε. Τα κλασικά ελαστικά ποδηλάτου είναι ελαστικά σχεδιασμένα κυρίως για αστικό περιβάλλον (άσφαλτος), αλλά είναι αρκετά ανθεκτικά ώστε να μπορούν να οδηγούν σε καλντερίμι, χωματόδρομους κ.λπ. Αρκεί να μην είναι μονοπάτι για ορεινή ποδηλασία .

ΑΥΣΤΗΡΑ ΑΣΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ

Αυτό το περιβάλλον είναι ίσως το πιο ευνοϊκό για την αποφυγή τρυπημάτων, λόγω της κίνησης σε πλακόστρωτη επιφάνεια εξασφαλίζει επίσης ποιοτική οδήγηση και λίγες λακκούβες. Για αυτόν τον τύπο χρήσης, συνιστάται μια μπάλα μεταξύ 23 και 25 mm (ETRTO), αφού όσο πιο στενή είναι η μπάλα, τόσο λιγότερη τριβή θα προσφέρει και τόσο λιγότερο θα κοστίσει το πετάλι.

ΣΠΟΡΑΔΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΜΗ ΛΙΘΟΣΤΡΩΤΩΝ

Για αυτόν τον τύπο χρήσης, συνιστάται μεταξύ 28 και 32 mm (ETRTO), επειδή λαμβάνοντας υπόψη ότι το κύριο περιβάλλον μας πρόκειται να είναι πλακόστρωτο, χρειαζόμαστε την ελάχιστη μπάλα για να προσφέρει τη μικρότερη δυνατή τριβή, αλλά αρκετά ώστε δεν τρυπάμε όταν μπαίνουμε σε μη ασφαλτοστρωμένο έδαφος.

ΜΙΚΤΗ ΧΡΗΣΗ Ή ΦΟΡΤΙΟ

Αν πρόκειται να είμαστε αυτού του τύπου χρήστη, θα δώσουμε το ίδιο για να περάσουμε από χωματόδρομο, να περάσουμε από την καλύτερη πλακόστρωτη πόλη, επομένως θα χρειαστούμε έναν τροχό με μπάλα μεταξύ 32 και 40 mm (ETRTO ) με την ελάχιστη δυνατή τριβή. Αυτός ο τύπος ελαστικού συνιστάται επίσης για ποδήλατα που είναι πολύ φορτωμένα ή ακόμη και εξοπλισμένα με παιδικό κάθισμα.

Το σχέδιο του ελαστικού μπορεί επίσης να ποικίλλει ανάλογα με το περιβάλλον και τις ανάγκες του χρήστη.

ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΛΕΙΟ Ή ΧΩΡΙΣ ΠΕΛΜΑ

Αυστηρά αστική χρήση και σε πόλεις με λίγη βροχή, προσφέρει πολύ καλό κράτημα στο στεγνό και μικρή τριβή.

ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΗΜΙ-ΓΛΙΣΤΡΟ Ή ΕΛΑΦΡΥ ΠΕΛΜΑ

Αστική ή ημιαστική χρήση, για βροχερές πόλεις, με πολλή σκόνη ή σποραδική χρήση μη ασφαλτοστρωμένων δρόμων. Προσφέρει καλή πρόσφυση σε πλακόστρωτο έδαφος (υγρό ή ξηρό) και αξιοπρεπή πρόσφυση σε μη ασφαλτοστρωμένο έδαφος.

ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

Αυτός ο τύπος ελαστικού είναι το πιο ευέλικτο, προσαρμόζεται σε όλες τις συνθήκες του περιβάλλοντός σας και προσφέρει καλό κράτημα σε όλες τις συνθήκες κατάλληλες για ένα κλασικό ποδήλατο.

 

Ψωνίστε από μια μεγάλη ποικιλία σε ασυναγώνιστες τιμές. Τροχοί-Ελαστικά Ποδηλάτου εξαιρετικής ποιότητας.

en_GBEnglish

Main Menu