To marketplace του eshops.gr είναι σε διαδικασία δοκιμών ελέγχου και δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις.

Τιμόνια Αυτοκινήτου

Τιμόνια Αυτοκινήτου, μοντέλα, σχέδια, ποικιλία, τιμές, χαρακτηριστικά

Τιμόνια Αυτοκινήτου, μοντέλα, σχέδια, ποικιλία, τιμές, χαρακτηριστικά

Τα τιμόνια  αυτοκινήτου είναι σίγουρα ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του αυτοκινήτου κάποιου, από το οποίο εξαρτώνται και οι κινήσεις του αυτοκινήτου. Αυτό μπορεί να κατασκευαστεί σε διαφορετικά υλικά, καθώς και σε διαφορετικά σχήματα. Επομένως, υπάρχουν πολλές δυνατότητες που είναι διαθέσιμες στους αυτοκινητιστές να προσαρμόσουν και να κάνουν το τιμόνι πιο όμορφο ή πιο προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους. Ας δούμε λοιπόν ποιες είναι μερικές από αυτές τις ευκαιρίες.

Τιμόνια αυτοκίνητου: Ιστορία

Το τιμόνι είναι ένα κυκλικό μηχανικό όργανο. Είναι ένας τροχός που είναι εξοπλισμένος με ακτίνες και μια τορική κορώνα. Η οποία εφαρμόζεται σε έναν άξονα για να εκχωρήσει μια κίνηση περιστροφής που θα μεταδοθεί σε άλλο όργανο με το οποίο συνδέεται ο άξονας. Στερεώνεται στο πάνω άκρο της κολόνας του τιμονιού και με τη χειροκίνητη κίνηση δίνεται η κατεύθυνση στο όχημα. Στην αρχή το τιμόνι είχε τη μοναδική λειτουργία της κατευθυντικότητας, αλλά με τα χρόνια προστέθηκαν διάφορες λειτουργίες χρήσιμες για την ασφάλεια του αυτοκινήτου, όπως η κόρνα και ο αερόσακος .

Επιπλέον, έχουν προστεθεί και αρκετές εντολές όπως τα ποτενσιόμετρα του ραδιοφώνου ή του ενσωματωμένου τηλεφώνου και τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων. Στη δεκαετία του 1950, το τιμόνι των αυτοκινήτων έγινε ο κύριος πρωταγωνιστής στην προσαρμογή των αυτοκινήτων παραγωγής και ξεκίνησε το tuning. Εκείνη την εποχή τα τιμόνια που παρέχονται στάνταρ. Αντικαταστάθηκαν για να δώσουν μια εικόνα σπορ χαρακτήρα ή για να έχουν ένα όργανο με διαφορετική διάμετρο και βελτιωμένη λαβή που διευκόλυνε τον ελιγμό. Τα τιμόνια αυτοκινήτου μπορεί να μην χρειάζονται πλέον στο μέλλον .

Τιμόνια αυτοκίνητου: Τα υλικά

Το καουτσούκ είναι αναμφίβολα το πιο χρησιμοποιούμενο υλικό για το τιμόνι των σύγχρονων αυτοκινήτων . Είναι αυτό που εγγυάται την καλή τριβή για να μην γλιστρήσουν τα χέρια. Το κράτημα είναι σίγουρα καλύτερο και είναι πολύ χρήσιμο ακόμα και όταν οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν. Το δερμάτινο τιμόνι _είναι σίγουρα το πιο δύσκολο και απαιτητικό τιμόνι που μπορεί να γίνει. Για να καλύψετε ένα τιμόνι, εκτός από την προετοιμασία, πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα συγκεκριμένο δέρμα αυτοκινήτου και νήματα από πολυεστέρα. Το επιλεγμένο δέρμα πρέπει να δοκιμαστεί για το σκοπό αυτό. Το τιμόνι μπορεί να επενδυθεί με τρεις τύπους δέρματος: δέρμα νάπα, ανάγλυφο δέρμα και δέρμα διάτρητο.

Για να κάνετε αυτές τις εργασίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους ταπετσέριδες αυτοκινήτων. Είναι σημαντικό να λάβετε βοήθεια από κάποιον που ειδικεύεται στην κάλυψη ενός δερμάτινου τιμονιού. Το ξύλινο τιμόνι _είναι μεγάλης γοητείας. Είναι ένα αξεσουάρ που υπόκειται σε μια διαδικασία μέγιστου χαρακτηρισμού τόσο από δημιουργικής όσο και παραγωγικής πλευράς. Γι’ αυτό είναι πάντα πολύ πρωτότυπα, καθώς και για την προσοχή στη λεπτομέρεια και την αυστηρότητα της αληθινής αυθεντικότητας. Γιατί είναι κατασκευασμένο με ένα χειροποίητο εντελώς χειροκίνητο σεβόμενο την παράδοση, μόνο ένα τιμόνι τη φορά.

Η αναπαραγωγή του αρχικού τιμονιού είναι πιστή. Γίνεται σεβαστή, πρώτα επιλέγοντας τα καλύτερα είδη ξύλου του ίδιου τύπου ξύλου, σε χρώμα. Στη συνέχεια δημιουργώντας και μοντελοποιώντας το ξύλο στο σχήμα, και στα μέτρα του αρχικού τιμονιού . Η διαδικασία κατασκευής των ξύλινων τιμονιών αυτοκινήτου έχει δοκιμαστεί  αρκετές φορές και οι κατασκευαστές τιμονιών πρέπει να περάσουν όλες τις θερμικές δοκιμές,

Τα σχήματα τιμονιών 

Στα πιλοτήρια ορισμένων αγωνιστικών αυτοκινήτων, τα οποία είναι σαφώς πιο στενά, το τιμόνι περιέχει και τον πίνακα ελέγχου και τα όργανα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμη και το σχήμα του τιμονιού δεν είναι κυκλικό αλλά σχεδόν ορθογώνιο. Προκειμένου να αυξηθεί η εμπρός ορατότητα των οδηγών. Ειδικά στην περίπτωση των μονοθεσίων της Formula 1 . Το χείλος του τιμονιού μπορεί να είναι στρογγυλού προφίλ, που χρησιμοποιείται σχεδόν σε όλα τα οχήματα κανονικής παραγωγής και το οποίο σας επιτρέπει να κάνετε εύκολα πιο ολοκληρωμένες στροφές του τιμονιού.

Το Quadro, από την άλλη πλευρά, χρησιμοποιείται σε μερικά πιο σύγχρονα σπορ και αγωνιστικά αυτοκίνητα. Για τα οποία η πλήρης περιστροφή του τιμονιού είναι ένας ελιγμός που σπάνια εκτελείται. Πεταλούδα, ένα προφίλ που χρησιμοποιείται από τον οδηγό Vettel στο πρωτάθλημα της Formula 1, αλλά το οποίο χαρακτηρίζεται από σχήμα παρόμοιο με το τετράγωνο. Ακόμα κι αν στη συνέχεια είναι κουφωμένο στο πάνω και κάτω κεντρικό τμήμα. Περιμένοντας το τιμόνι με οθόνη αφής .

Πώς λειτουργούν τα τιμόνια αυτοκινήτου;

Το σύστημα διεύθυνσης αποτελείται από ένα σύνολο εξαρτημάτων που επιτρέπουν στον οδηγό να αλλάξει τη γωνία των μπροστινών τροχών του αυτοκινήτου επενεργώντας στο τιμόνι .

Με απλά λόγια, το σύστημα διεύθυνσης αποτελείται από:

  • Τιμόνι : βρίσκεται στην καμπίνα επιβατών, μπορεί να περιστραφεί προς τα δεξιά ή προς τα αριστερά, ανάλογα με την κατεύθυνση που θέλετε να πάρουν οι τροχοί.
  • Στήλη : συνδέει το τιμόνι μεταφέροντας την κίνηση
  • Κουτί τιμονιού : είναι ένα σετ ράβδων , αρθρώσεων και ράβδων σύνδεσης. Χρησιμεύουν για τη μεταφορά της κλίσης που εντυπώνεται στο τιμόνι στους τροχούς, μετατρέποντας την περιστροφική κίνηση σε ευθεία κίνηση.
  • Υδραυλικό τιμόνι : πλέον όλα τα αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με υδραυλικό τιμόνι. Έναν ειδικό μηχανισμό που χρησιμεύει στην πράξη για να «ενισχύει» την κίνηση που δίνεται στο τιμόνι,. Διευκολύνοντας τους ελιγμούς, ειδικά όταν το όχημα είναι ακίνητο.

Η λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης είναι αρκετά απλή. Ο οδηγός γυρίζει το τιμόνι, η περιστροφή μεταδίδεται στην κολόνα του τιμονιού, η οποία με τη σειρά της τη μεταδίδει στο τιμόνι. Αυτό μέσω ράβδων σύνδεσης και ράβδων που συνδέονται με τους τροχούς, επιτρέπει να στρίψετε αριστερά ή δεξιά. Η καλή πρόσφυση του αυτοκινήτου στις στροφές είναι εγγυημένη από τις αναρτήσεις και τα ψαλίδια , που έχουν ως αποστολή τη σύνδεση των τροχών στο πλαίσιο του αυτοκινήτου.

en_GBEnglish

Main Menu