To marketplace του eshops.gr είναι σε διαδικασία δοκιμών ελέγχου και δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις.

Εξοπλισμός Αναβάτη Μοτοσυκλετών

Εξοπλισμός Αναβάτη Μοτοσυκλετών, μπουφάν, κράνη, γάντια, προσφορές

Εξοπλισμός Αναβάτη Μοτοσυκλετών, μπουφάν, κράνη, γάντια, προσφορές

Έρχεται μια στιγμή στη ζωή που από πάθος ή ανάγκη μπαίνουμε σε μια μοτοσυκλέτα . Αν και η οδήγηση μιας μοτοσικλέτας δεν είναι περίπλοκη στις περισσότερες περιπτώσεις -όταν βρέχει θα πρέπει να λάβετε υπόψη κάποιες σκέψεις-, είναι φυσιολογικό να είμαστε λίγο ακατάλληλοι την πρώτη φορά που καθόμαστε στο κάθισμα ενός δίτροχου . Καθώς το καθήκον να μας μάθουμε να οδηγούμε μια μοτοσικλέτα αντιστοιχεί στη σχολή οδηγών. Εδώ θα μιλήσουμε για το ποιος είναι ο βασικός εξοπλισμός αναβάτη μοτοσυκλετών.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να λάβετε έξυπνες αποφάσεις όταν αγοράζετε τον εξοπλισμός αναβάτη μοτοσυκλετών. Έτσι θα είστε πιο άνετοι, ασφαλέστεροι και ελπίζουμε να εξοικονομήσετε χρήματα στη διαδικασία. Σε κάθε περίπτωση, σκεφτείτε ότι, εάν έχετε τις οικονομικές δυνατότητες να αγοράσετε μια ακριβή μοτοσυκλέτα, θα πρέπει να τις έχετε και για επαρκή εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα πάντα, από κράνος μέχρι τζιν μοτοσυκλέτας .

Βασικός Εξοπλισμός Αναβάτη Μοτοσυκλετών

Το κράνος

Θυμηθείτε ότι η χρήση του κράνους ρυθμίζεται από το νόμο, επομένως είναι υποχρεωτική. Ορισμένες μελέτες υποστηρίζουν ότι το 45 τοις εκατό των κρούσεων που συμβαίνουν στο κράνος ενός μοτοσικλετιστή σε περίπτωση ατυχήματος συμβαίνουν γύρω από το πρόσωπο . Γι’ αυτό, όταν αγοράζετε ένα κράνος, πρέπει να λάβετε υπόψη αυτές τις πληροφορίες για να επιλέξετε ένα κράνος full-face, ένα κράνος τριών τετάρτων ή ένα κράνος που αφήνει το πρόσωπό σας εντελώς ακάλυπτο .

Το πιο ενδεδειγμένο είναι να επιλέξετε ένα full face κράνος εάν κινείστε σε αστικά περιβάλλοντα και με μέτρια ισχυρές μοτοσυκλέτες. Θα είστε πιο προστατευμένοι από ατύχημα, αλλά και από τον ενοχλητικό άνεμο στο πρόσωπο και τα πιθανά έντομα.  Για να εξασκηθείτε στο μοτοκρός, χρησιμοποιήστε ένα συγκεκριμένο κράνος για αυτό.

Σε εκείνα τα μέρη όπου έχει πολύ ζέστη  είναι αλήθεια ότι ένα full-face κράνος μπορεί να είναι ενοχλητικό παρά τον καλό αερισμό του . Είτε επιλέξετε ένα full-face κράνος είτε ένα ανοιχτό για αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να επιλέξετε ένα μοντέλο με έντονα χρώματα ή ανακλαστικά ένθετα που σας κάνουν πιο ορατούς.

Πρέπει να γνωρίζετε ότι τα κράνη μοτοσικλετών έχουν συνήθως ωφέλιμη διάρκεια ζωής περίπου πέντε ετών . Μετά από αυτό το διάστημα, ανεξάρτητα από το πόσο καλή είναι η ποιότητά της, η κόλλα που χρησιμοποιείται για την ένωση των στρώσεων του EPS, το υλικό απορρόφησης κραδασμών, μπορεί να αρχίσει να υποβαθμίζεται. Γεγονός που επηρεάζει την ασφάλειά σας .

Το μπουφάν

Το σακάκι είναι το δεύτερο δέρμα μας όταν πηγαίνουμε με μοτοσυκλέτα. Έχοντας την ευθύνη της προστασίας των χεριών, της πλάτης, των πλευρών και των οργάνων μας. Η σημασία του είναι προφανής. Επομένως η επιλογή του ενός ή του άλλου σακάκι θα εξαρτηθεί από τις προτιμήσεις μας σε ασφάλεια και άνεση . Χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: δέρμα και υγιές.

Υψηλής ποιότητας υφαντικά υλικά,  είναι ικανά να αντιστέκονται στην τριβή τόσο αποτελεσματικά όσο το δέρμα. Το Cordura χρησιμοποιείται για το εξωτερικό μέρος των μπουφάν και συνδυάζεται με άλλα αδιάβροχα και αναπνεύσιμα υλικά όπως το Gore-Tex για την επίτευξη ευελιξίας, μόνωσης και προστασίας .

Από την πλευρά του, το δέρμα διαρκεί πολύ περισσότερο και εφαρμόζει πιο κοντά στο σώμα. Αλλά είναι και πιο ακριβό, δεν ιδρώνει το καλοκαίρι, κάνει κρύο το χειμώνα και όχι μόνο δεν είναι αδιάβροχο αλλά καταστρέφεται από το νερό. Φυσικά και στις δύο περιπτώσεις θα βρούμε μια ολόκληρη σειρά από συγκεκριμένα χαρακτηριστικά για τους μοτοσυκλετιστές .

Αυτές περιλαμβάνουν ενισχύσεις στις ραφές για την αποφυγή σπασίματος ή τριβών σε περίπτωση πτώσης. Αντίσταση στον αέρα, δυνατότητα σφράγισης στον κρύο αέρα ή αφήνοντας τον αέρα να περνάει μέσα από μικρές σχάρες και πρόσθετες προστασίες σε διάφορα σημεία, κατασκευασμένες από υλικό που απορροφά τις κρούσεις και προστατεύει το αντίκτυπο στα πιο ευάλωτα μέρη του σώματος.

Τα παντελόνια

Είναι ξεκάθαρο ότι όλοι έχουμε υπέροχα τζιν, αλλά σχεδόν καλύτερα να τα αφήσουμε για μια βόλτα, σαν τις φούστες. Τα συμβατικά παντελόνια δεν έχουν σχεδιαστεί για να αντέχουν ένα ατύχημα με μοτοσικλέτα. Ακόμη και αυτά που ενσωματώνουν πάνελ Kevlar στο παντελόνι θα μπορούσαν να είναι κάπως περιορισμένα σε περίπτωση παρατεταμένης τριβής.

Η πραγματική προστασία παρέχεται από παντελόνια μοτοσικλέτας. Τα οποία, όπως τα μπουφάν, μπορούν να κατασκευαστούν από δέρμα ή από ανθεκτικά υφαντικά υλικά. Έχουν την ίδια βαθμολογία ασφαλείας με το επάνω μέρος για τις προστασίες τους και πρέπει να εφαρμόζουν άνετα. Επιτρέποντας πάντα άφθονη κινητικότητα των ποδιών .

Εάν αποφασίσετε να συνδυάσετε παντελόνι και σακάκι, βεβαιωθείτε ότι ο κατασκευαστής ανακοινώνει τη συμβατότητα του ζευγαριού . Εάν τα ονόματα είναι πανομοιότυπα, αυτό είναι καλό σημάδι, αλλά πάντα να ψάχνετε για την παρουσία φερμουάρ. Επιπλέον, υπάρχουν μοντέλα «όλα σε ένα» με διαφορετικά στρώματα που θα χρησιμοποιηθούν κατά τις τέσσερις εποχές του χρόνου.

Οι μπότες

Οι περισσότερες μοτοσυκλέτες ζυγίζουν πάνω από 150 κιλά, με τις περισσότερες να είναι πολύ πιο βαριές. Ένα βάρος που θα πρέπει να υποστηρίξετε μαζί με το δικό σας μέσα από τα πόδια, τα γόνατα, τους αστραγάλους και τα πόδια. Μερικές φορές σε ολισθηρές, ακανόνιστες και απρόβλεπτες επιφάνειες . Και με αυτά τα λόγια, νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο γιατί οι μπότες είναι σημαντικές.

Πρέπει να επιλέγουμε, τουλάχιστον , μπότες που έχουν αντιολισθητικές σόλες -ανθεκτική στο λάδι αν είναι δυνατόν- και καλή στήριξη στον αστράγαλο . Επίσης, λάβετε υπόψη ότι τα πόδια και οι αστραγάλοι σας είναι επίσης ευάλωτα σε ένα ατύχημα. Επομένως θα θέλετε να τα προστατεύετε με τουλάχιστον μια σόλα που δεν λυγίζει εύκολα (χάρη σε μια μεταλλική πλάκα).

Γάντια

Τα χέρια είναι ένα από τα πιο εύθραυστα στοιχεία του σώματός μας και επίσης ένα από τα πιο απαραίτητα. Επομένως πρέπει να τα προστατεύουμε όποτε μπορούμε. Σκεφτείτε ότι, σε ένα ατύχημα, το πρώτο πράγμα που πρόκειται να κάνετε για να αποφύγετε την πρόσκρουση είναι τα χέρια σας. Άρα τα γάντια μοτοσικλέτας πρέπει να έχουν υψηλή προστασία.

Τα γάντια της μοτοσικλέτας πρέπει να καλύπτουν πλήρως τα δάχτυλα, την παλάμη, το πίσω μέρος των χεριών και τους καρπούς , με ιμάντα στερέωσης γύρω από τους τελευταίους για να μην πεταχτούν. Επιπλέον, πρέπει να υπάρχει σημαντική επικάλυψη μεταξύ του γαντιού και του σακακιού, έτσι ώστε να μην υπάρχει εκτεθειμένο δέρμα μεταξύ των δύο .

 

Οι πρόσθετες προστασίες

Εάν επιλέξετε να αγοράσετε τον εξοπλισμό μοτοσικλέτας χωρίς ενσωματωμένες προστασίες, σας συνιστούμε να το αγοράσετε ξεχωριστά. Καθώς θα είναι υπεύθυνοι για την απορρόφηση της ενέργειας κρούσης που διαφορετικά θα μεταφερόταν στις αρθρώσεις, τα άκρα και το σώμα σας. Όπως και ο υπόλοιπος εξοπλισμός, πρέπει να είναι σταθεροί και να επιτρέπουν την πλήρη κινητικότητα .

Ομοίως, πρέπει να συμμορφώνονται με τα προαναφερθέντα πρότυπα έγκρισης. Λάβετε υπόψη ότι τα παπούτσια Level CE1 είναι λιγότερο ασφαλή, αλλά συχνά πιο ελαφριά, πιο ευέλικτα και φθηνότερα, καθώς και πιο αναπνεύσιμα. Επιπλέον, όσο περισσότερο καλύπτει η προστασία, τόσο το καλύτερο. Ειδικά στην περίπτωση της πλάτης – από τον κόκκυγα μέχρι τη βάση του λαιμού.

 

Κατηγορίες Εξοπλισμού Αναβάτη Μοτοσυκλετών

 

Κράνος Μηχανής Μπουφάν Μηχανής Αδιάβροχα Μηχανής Μπότες Μηχανής Τσάντες, Τσαντάκια Αναβάτη Μοτοσυκλετών
Κουκούλες & Περιλαίμια Αναβάτη Παντελόνια Μηχανής Γάντια Μηχανής Προστατευτικά Αναβάτη Μοτοσυκλετών Ολόσωμες Φόρμες Μηχανής
Μπλούζες Μηχανής Διάφορα Ρουχισμού Μοτοσυκλετών
en_GBEnglish

Main Menu