To marketplace του eshops.gr είναι σε διαδικασία δοκιμών ελέγχου και δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις.

Αλυσίδες Χιονιού, Χιονοκουβέρτες

Αλυσίδες Χιονιού, Χιονοκουβέρτες, αντιολισθητικές, ποικιλία, τιμές

Αλυσίδες Χιονιού, Χιονοκουβέρτες, αντιολισθητικές, ποικιλία, τιμές

Υφασμάτινες, μεταλλικές, ημιαυτόματες, σπρέι… Στην αγορά προσφέρονται διάφοροι τύποι για αλυσίδες χιονιού, αλλά δεν είναι όλες εξίσου αποτελεσματικές. Σε πολλές γωνιές της Ελλάδας υπάρχουν στιγμές που οι αλυσίδες χιονιού είναι απαραίτητες. Πολλοί οδηγοί όμως δεν ξέρουν τι να τις κάνουν. Το 67% των αυτοκινητιστών, σύμφωνα με τα στοιχεία της RACE, δεν γνωρίζουν πώς να βάλουν τις αλυσίδες στο όχημά τους. Ο νόμος δεν απαιτεί να μεταφέρονται στο πορτ-μπαγκάζ, αλλά εάν μια πινακίδα ή κάποιος πράκτορας απαιτεί τη χρήση τους, πρέπει να τοποθετηθούν στους τροχούς ή, διαφορετικά, να σταματήσουν το αυτοκίνητο ή να γυρίσουν. Η παράβαση αυτού του κανόνα επιφέρει πρόστιμο 200 ευρώ. Αν και το χειρότερο δεν είναι αυτό, αλλά ο κίνδυνος να διασχίσεις έναν χιονισμένο δρόμο χωρίς αλυσίδες.

Μόνο τα οχήματα που διαθέτουν χειμερινά ελαστικά με σήμανση M+S εξαιρούνται από τη μεταφορά αντιολισθητικών αλυσίδων. Εάν δεν συμβαίνει αυτό, πρέπει να τοποθετηθούν πριν ο μανδύας του χιονιού είναι υπερβολικά ψηλός, αλλά πάντα αφού έχει βαφεί λευκή η άσφαλτος. Το να το κάνετε πριν υποβαθμίζει τις αλυσίδες και μπορεί να βλάψει το ελαστικό και τις αναρτήσεις. Υπάρχουν διάφοροι τύποι για αλυσίδες χιονιού σαφώς διαφοροποιημένων μοντέλων, τα οποία πρέπει να γνωρίζετε πριν τα χρησιμοποιήσετε. Πρέπει πάντα να τοποθετούνται στους κινητήριους τροχούς.

Μεταλλικές αλυσίδες χιονιού

Είναι οι αλυσίδες χιονιού μιας ζωής. Αυτές που δίνουν το όνομά τους στην εφεύρεση, γιατί, κυριολεκτικά, είναι αλυσίδες που τυλίγουν τον τροχό του αυτοκινήτου. Είναι τα πιο δύσκολα στην τοποθέτηση και αυτό είναι το βασικό τους μειονέκτημα. Συνιστάται να κάνετε στεγνή πρακτική για να κάνετε πρακτική όταν φτάνει η καταιγίδα και πάντα με γάντια για να προστατεύσετε τα χέρια σας από το κρύο.

Αφού ελέγξετε ότι οι αλυσίδες δεν έχουν μπλέξει, το πρώτο βήμα είναι να ξεκουμπώσετε τον άκαμπτο δακτύλιο. Μετά να τοποθετήσετε το ένα άκρο πίσω από το τιμόνι. Στη συνέχεια, πάρτε και τις δύο άκρες και ελέγξτε ότι η αλυσίδα δεν έχει παγιδευτεί στον τροχό. Στη συνέχεια, κλείστε τον εσωτερικό δακτύλιο πάνω από τον τροχό και βεβαιωθείτε ότι είναι κεντραρισμένος πίσω από το ελαστικό.  Για να τελειώσετε, κλείστε τον εξωτερικό δακτύλιο, κεντράρετε το συγκρότημα της αλυσίδας στο πέλμα και στα πλαϊνά τοιχώματα του ελαστικού και σφίξτε καλά τον εντατήρα. Τέλος, γαντζώστε την περίσσεια της αλυσίδας για να μην κρέμεται.

Παρά την ταλαιπωρία της τοποθέτησης αυτού του τύπου αλυσίδων , το θετικό είναι ότι είναι οι πιο ασφαλείς και επίσης οι πιο ανθεκτικές. Συνήθως υπάρχουν δύο σχέδια, το εγκάρσιο και το διαμάντι και η τιμή του είναι προσιτή, μεταξύ 20 και 30 ευρώ το ζευγάρι.

Χιονοκουβέρτες

Είναι ίσως οι πιο δημοφιλείς αλυσίδες χιονιού , καθώς καταλαμβάνουν λίγο χώρο, συναρμολογούνται εύκολα και δεν είναι υπερβολικά ακριβές. Απέναντί ​​τους έχουν ότι δεν είναι σχεδιασμένα για πολύ μεγάλες αποστάσεις και ότι φθείρονται πιο εύκολα από τα μεταλλικά. Πρέπει να πλένονται μετά από κάθε χρήση και να έχουν το ακριβές μέγεθος. Μετά βίας παρεμβαίνουν στην οδήγηση και βρίσκονται από 30 ευρώ.

Σύνθετες αλυσίδες χιονιού και άλλες εναλλακτικές λύσεις

Οι λεγόμενες σύνθετες αλυσίδες χιονιού είναι ουσιαστικά οι ίδιες με τις προηγούμενες, αλλά η θήκη δεν είναι ύφασμα. Αποτελούνται από ένα δίκτυο από πλαστικά καλώδια καλυμμένα με υφαντική ύλη. Το αποτέλεσμα είναι ένας τύπος αλυσίδων χιονιού που είναι κάπως πιο ανθεκτικός. Για το λόγο αυτό, και λίγο πιο ακριβός (μεταξύ 70 και 95 ευρώ). Η τοποθέτηση είναι παρόμοια, αλλά απαιτεί περισσότερη ένταση για να χωρέσει το ελαστικό.

Υπάρχουν επίσης και άλλες υβριδικές λύσεις, όπως αλυσίδες που συναρμολογούνται σε μέρη, είτε αποτελούνται στην πραγματικότητα από αλυσίδες είτε από πλαστικά μέρη (γενικά TPU, θερμοπλαστική πολυουρεθάνη). Πρόκειται για τρία ή τέσσερα κομμάτια συγκεκριμένου πλάτους που τοποθετούνται στο λάστιχο και γαντζώνονται με φλάντζες ή ιμάντες μέσω του χείλους. Δεν ενδείκνυνται, για αυτόν τον λόγο, για τροχούς με καπάκια. Κοστίζουν από 50 έως 70 ευρώ.

Hμιαυτόματες αλυσίδες χιονιού

Γνωστά και ως spikes-spiders, αποτελούνται από ένα σταθερό μέρος που είναι πάντα αγκυρωμένο στο χείλος και ένα αφαιρούμενο τμήμα που προσαρμόζεται με ένα απλό κλικ. Το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι η ευκολία συναρμολόγησης. Αλλά έχει δύο πράγματα απέναντί ​​του: τον μεγάλο χώρο που καταλαμβάνει στο πορτμπαγκάζ και κυρίως την τιμή του. Μεταξύ 200 και 600 ευρώ, σχεδόν δέκα φορές περισσότερα από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο. Συνήθως χρησιμοποιούνται σε μέρη όπου το χιόνι είναι πολύ συχνό και η χρήση τους είναι λίγο λιγότερο από καθημερινή κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

Σε σπρέι

Το σπρέι είναι η φθηνότερη και ταχύτερη λύση, αλλά και η λιγότερο αξιόπιστη. Χρησιμοποιείται για να ξεφύγει από τα προβλήματα εάν η καταιγίδα είναι αδύναμη ή για πολύ συγκεκριμένες περιστάσεις, όπως η έξοδος του οχήματος από γκαράζ με τη ράμπα παγωμένη. Δεν θα απέφευγε το πρόστιμο στο δρόμο. Οι λεγόμενες υγρές αλυσίδες αποτελούνται από ένα σπρέι που ψεκάζεται στους κινητήριους τροχούς και αφήνεται να δράσει για λίγα λεπτά. Μας επιτρέπει να κυκλοφορούμε λίγα χιλιόμετρα όσο το υγρό που εφαρμόζεται παραμένει στο ελαστικό, αλλά μετά πρέπει να επαναφορτιστεί. Είναι απλώς μια λύση για πολύ σφιχτές περιπτώσεις. Η τιμή του είναι γύρω στα επτά ευρώ.

 

ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

  • Αφού επιλεγεί το μοντέλο, είναι βολικό να εξασκηθεί η συναρμολόγησή του , με στόχο την πρώτη φορά να μην βρίσκεται σε ψυχρή και χιονισμένη καταιγίδα. Η τοποθέτηση των αλυσίδων δεν είναι δύσκολη, αλλά βγαίνει καλύτερα με λίγη εξάσκηση.
  • Όταν έρθει η ώρα, θα πρέπει να βρείτε ένα απομονωμένο μέρος στο δρόμο, να βάλετε τα τρίγωνα έκτακτης ανάγκης και να τα τοποθετήσετε, βοηθήστε με γάντια και (συνιστάται ανεπιφύλακτα) μια κουβέρτα για να ακουμπάτε τα γόνατά σας στο έδαφος.
  • Μόλις ξεκινήσετε, συνιστάται να μην οδηγείτε με ταχύτητα μεγαλύτερη από 50 km/h , χωρίς φρενάρισμα και επιτάχυνση, με την υψηλότερη δυνατή σχέση και με χαμηλό επίπεδο στροφών. Στο τέλος της ημέρας, είναι να ξεφύγουμε από τα προβλήματα, να επιστρέψουμε στο σπίτι όσο το δυνατόν συντομότερα και να ξεχάσουμε την καταιγίδα.
en_GBEnglish

Main Menu