To marketplace του eshops.gr είναι σε διαδικασία δοκιμών ελέγχου και δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις.

Ζάντες Μοτοσυκλέτας

Ζάντες Μοτοσυκλέτας, τροχοί, ποικιλία, χαρακτηριστικά, τιμές, προσφορές

Ζάντες Μοτοσυκλέτας, τροχοί, ποικιλία, χαρακτηριστικά, τιμές, προσφορές

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι σε μια αγορά μοτοσυκλετών όπως η σημερινή, οι περισσότεροι από εμάς καθυστερούμε αρκετά να προσεγγίσουμε τις ζάντες μοτοσυκλέτας σε σύγκριση με άλλες αγορές. Έχουν περάσει περίπου 10-12 χρόνια από τότε που αρχίσαμε να βλέπουμε τις ζάντες μοτοσυκλέτας αλουμινίου ως συνηθισμένες, αφού τοποθετήθηκαν σε μοτοσυκλέτες όπως οι Pulsars.

Όταν το σκεφτείς, μεγάλο μέρος του χαρακτήρα μιας μοτοσικλέτας βρίσκεται στους τροχούς της. Το μέγεθος και το στυλ των τροχών κάνουν μια δήλωση για τη μοτοσυκλέτα και τον ιδιοκτήτη της.

Τα προβλήματα με τους τροχούς της μοτοσικλέτας είναι λίγα. Συνήθως είναι τα ρουλεμάν ή τα λάστιχα που προκαλούν δάκρυα και απογοήτευση. Ωστόσο, κάποιοι αναζητούν τροχούς που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες τους. Γι’ αυτό συνεχίστε να διαβάζετε για να βρείτε τύπους, λύσεις και ιδέες στον κόσμο των τροχών μοτοσικλέτας.

Ζάντες μοτοσυκλέτας: Τι τύποι υπάρχουν;

Οι δύο κύριοι τύποι τροχών μοτοσικλέτας είναι οι εξής:

  • Ζάντες  μοτοσυκλέτας αλουμινίου ή συμπαγείς:  Oλόκληρος ο τροχός λειτουργεί ως ενιαία μονάδα. Συνήθως κατασκευασμένη από αλουμίνιο ή ελαφρύ κράμα.
  • Ακτινωτοί τροχοί: H κύρια στεφάνη όπου πηγαίνει το ελαστικό της μοτοσυκλέτας είναι «δεμένη» με ακτίνες. Εκτός από το προφανές σημείο ότι οι ακτίνες προσθέτουν δύναμη στον τροχό, το κορδόνι παρέχει επίσης ένα δικό του σχεδιαστικό χαρακτηριστικό.

Ζάντες αλουμινίου

Για την κατασκευή τροχών συμπαγούς ή αλουμινίου χρησιμοποιούνται διαφορετικοί τύποι υλικών. Στα οποία κοινός παρονομαστής είναι το μικρό βάρος και η αντοχή στην προσπάθεια. Μεταξύ των υλικών που χρησιμοποιούνται είναι το αλουμίνιο, που ήδη αναφέρθηκε παραπάνω. Ακόμα το κράμα μαγνησίου  και τα ανθρακονήματα. Ο κύριος λόγος για την επιλογή τροχών μοτοσικλετών από τέτοιο εξωτικό υλικό είναι η εξοικονόμηση βάρους. Γι’ αυτό και αυτοί οι τροχοί χρησιμοποιούνται γενικά από αθλητικά αγωνιστικά ποδήλατα υψηλής απόδοσης.

Οι τροχοί από χυτό αλουμίνιο είναι οι πιο συνηθισμένοι. Συνήθως έρχονται με χρώμιο ή γυαλισμένο φινίρισμα. Δεν είναι τόσο ακριβά και κατασκευάζονται σε σειρά, οπότε το κόστος τους είναι ακόμα χαμηλότερο.

Τροχοί μοτοσυκλέτας Billet

Αυτοί οι τροχοί είναι λαξευμένοι από ένα συμπαγές μπλοκ αλουμινίου. Χρησιμοποιώντας σκάλισμα ελεγχόμενο από υπολογιστή, μπορούν να παραχθούν μερικά απίστευτα περίπλοκα σχέδια. Μπορείτε ακόμη και να σχεδιάσετε τις δικές σας ζάντες μοτοσυκλέτας, αν το επιθυμείτε. Ωστόσο, όλα έχουν ένα τίμημα. Τα φινιρίσματα χρωμίου είναι συνήθως πιο ακριβά από τους γυαλισμένους τροχούς μοτοσυκλέτας. Και αυτοί οι τύποι τροχών είναι πολύ ακριβοί.

Αυτοί οι τροχοί έχουν απίστευτες αναλογίες αντοχής προς βάρος. Το μικρό τους βάρος δίνει στους αγωνιστές ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε καταστάσεις όπου η διαφορά μεταξύ επιτυχίας και αποτυχίας μετριέται σε δέκατα του δευτερολέπτου. Με αρκετές χιλιάδες δολάρια η καθεμία, αυτές οι ζάντες μοτοσικλέτας είναι ένα ακριβό κομμάτι προσαρμογής.

Ακτινωτοί τροχοί

Αυτοί είναι οι παραδοσιακοί τροχοί. Είναι γενικά κατασκευασμένοι από αλουμίνιο. Με τη δομική αντοχή που παρέχουν οι ακτίνες που αλληλοσυνδέονται μεταξύ της πλήμνης και του εξωτερικού δακτυλίου στήριξης.

Οι ακτινωτοί τροχοί μοτοσικλέτας, εκτός από μια πραγματική ομορφιά, είναι πολύ πιο επιεικής. Μπορούν να λυγίσουν χωρίς να σπάσουν και εξακολουθούν να λειτουργούν. Είναι επίσης πολύ πιο επισκευάσιμοι από τις ζάντες αλουμινίου, και εάν λυγίσει χωρίς επισκευή, μπορεί να αντικατασταθεί και να τοποθετηθεί εκ νέου με νέες ακτίνες.

Το πλεονέκτημα των ακτινωτών τροχών είναι ουσιαστικά η αντοχή/ευελιξία τους. Ακριβώς όπως ένα νεαρό δέντρο θα λυγίσει στους δυνατούς ανέμους, η ακτίνα στον τροχό θα απορροφήσει την κρούση ενός χτυπήματος πιο αποτελεσματικά από έναν συμπαγή τροχό. Οι ακτίνες θα απλωθούν σε μια ευρύτερη περιοχή του τροχού της μοτοσικλέτας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο εκτός από το ότι δείχνουν υπέροχα, χρησιμοποιούνται ευρέως και από μοτοσικλετιστές εκτός δρόμου.

Ζάντες αλουμινίου Vs ακτινωτοί τροχοί

Ήταν φυσικό για τη συντριπτική πλειονότητα, συμπεριλαμβανομένου και εμάς, να προσανατολιζόμαστε περισσότερο στους καταναλωτές στις ζάντες αλουμινίου παρά στις ζάντες με ακτίνες, κυρίως λόγω της καινοτομίας και των ελκυστικών σχεδίων τους. Αλλά το ερώτημα είναι πόσοι από εμάς γνωρίζουμε πραγματικά τις διαφορές μεταξύ των ζαντών αλουμινίου και των τροχών με ακτίνες, καθώς και τα πλεονεκτήματά τους.

Ίσως εκπλαγείτε όταν μάθετε ότι ένας τροχός με ακτίνες είναι στην πραγματικότητα ισχυρότερος από έναν τροχό από κράμα και αυτός είναι ο κύριος λόγος που οδηγεί στη χρήση του σε μοτοσυκλέτες περιπέτειας και εκτός δρόμου. Γενικά, αυτές οι μοτοσυκλέτες χρησιμοποιούνται σε κακές συνθήκες, για παράδειγμα, τα ποδήλατα χώματος κυριολεκτικά πηδούν από τα ύψη των κτιρίων, επομένως αυτοί οι τροχοί πρέπει να είναι εύκαμπτοι, ενώ είναι ακόμα αρκετά δυνατοί ώστε να συγκρατούν τη μηχανή και τον χρήστη μαζί.

Οι ακτινωτές ζάντες είναι ισχυρές, βαριές και πιο εύκαμπτες από τις ζάντες αλουμινίου. Όταν προσγειώνετε ένα ποδήλατο, η απόσβεση γίνεται σε πολλά μέρη. Πρώτα απ ‘όλα, τα ελαστικά κάνουν τη δουλειά της απορρόφησης των κραδασμών, το οποίο στη συνέχεια μεταφέρεται στους τροχούς και στη συνέχεια μεταφέρει το κραδασμό στην ανάρτηση. Εάν οι τροχοί δεν είναι αρκετά εύκαμπτοι για να απορροφήσουν τους κραδασμούς, τότε μπορεί να λυγίσουν και σε ένα πιο δυνατό χτύπημα μπορεί ακόμη και να σπάσουν.

Στις περισσότερες οδικές συνθήκες, όλες οι μοτοσυκλέτες θα πρέπει να είναι εξοπλισμένες με ακτίνες, αλλά όπως αναφέραμε νωρίτερα, έχουμε εμμονή με τις ζάντες αλουμινίου, έχουμε ζάντες αλουμινίου σχεδόν σε κάθε ποδήλατο, ακόμα και στις φθηνότερες. Και είναι ότι οι ζάντες αλουμινίου είναι επίσης ελαφριές, γεγονός που βοηθά στη μείωση του βάρους, επομένως, αυξάνει την απόδοση και την οικονομία καυσίμου κατά κάποιο τρόπο.

elGreek

Main Menu