To marketplace του eshops.gr είναι σε διαδικασία δοκιμών ελέγχου και δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις.

Κυλινδράκια Τροχών

Κυλινδράκια Τροχών, ανταλλακτικά, χαρακτηριστικά, τιμές, προσφορές

Κυλινδράκια Τροχών, ανταλλακτικά, χαρακτηριστικά, τιμές, προσφορές

Τα κυλινδράκια τροχών μετατρέπουν την υδραυλική πίεση σε μηχανικό έργο όπως ακριβώς η δαγκάνα. Σε αντίθεση με αυτό, η λειτουργία τους εκτελείται από το τύμπανο φρένου. Γενικά Χαρακτηριστικά: Τα κυλινδράκια τροχών είναι χυτά με οζώδες υλικό σιδήρου.

Πού βρίσκονται τα κυλινδράκια τροχών και ποια είναι η λειτουργία τους;

Οι κύλινδροι τροχών αποτελούν μέρος του υδραυλικού συστήματος πέδησης των αυτοκινήτων. Είναι ιδιαίτερα ένα από τα πιο σημαντικά μέρη του κιτ φρένων καμπάνας. Συνδέονται στην πλάκα αγκύρωσης -στους τροχούς- και συνδέονται με σωλήνες ή/και εύκαμπτους σωλήνες φρένων στον κύριο κύλινδρο του φρένου. Παρόλο που το φρένο καμπάνας ή τύμπανου αντικαθίσταται σταδιακά από το δισκόφρενο, εξακολουθεί να είναι συνηθισμένο αυτό το σύστημα να τοποθετείται στον πίσω άξονα.

Η λειτουργία του είναι να μετατρέπει την υδραυλική δύναμη που δημιουργείται από τον κεντρικό κύλινδρο του φρένου και μεταδίδεται μέσω του υγρού των φρένων, σε μηχανική δύναμη που ωθεί τα άκρα των πατίνων ή των παπουτσιών, έτσι ώστε η ταινία να τρίβεται στο κουδούνι του φρένου.

Ποια κομμάτια το αποτελούν;

Οι κύλινδροι τροχών έχουν διάφορα εξαρτήματα. Το εξωτερικό περίβλημα, το οποίο είναι κατεργασμένο από χυτοσίδηρο ή αλουμίνιο, τα έμβολα των τροχών, γενικά από ανοδιωμένο αλουμίνιο ή μπορούν επίσης να είναι κατασκευασμένα από σίδηρο, οι κάδοι, τα καλύμματα σκόνης και ο καθαριστής. Τελικά κάποια είναι εξοπλισμένα με ελατήρια και άλλα με εσωτερικές βαλβίδες περιορισμού των φρένων.

Με ή χωρίς βαλβίδα;

Μια εξέλιξη των κυλίνδρων φρένων των τροχών ήταν η προσθήκη μιας βαλβίδας ρύθμισης της πίεσης πέδησης. Αυτό συνδυάζει τις λειτουργίες μιας βαλβίδας ρύθμισης της πίεσης πέδησης (που συνήθως βρίσκεται στον πίσω άξονα του οχήματος) και του κυλίνδρου του φρένου τροχού σε ένα μόνο στοιχείο.
Αυτή η καινοτομία έχει τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:

  1. Το σετ ζυγίζει λιγότερο,
  2. Ο χρόνος απόκρισης της βαλβίδας ρύθμισης της πίεσης πέδησης βελτιώνεται.

Τι συντήρηση απαιτούν; Πότε πρέπει να αλλάξουν;

Είναι κομμάτια που φθείρονται φυσικά λόγω χρήσης. Αλλά μπορούν επίσης να επηρεαστούν από την κακή κατάσταση ή τη μόλυνση του υγρού των φρένων. Αυτές οι αιτίες μπορεί να οδηγήσουν σε διαρροές υγρών ή απόφραξη των κυλίνδρων των τροχών.

Όπως όλα τα κρίσιμα μέρη του συστήματος πέδησης, πρέπει να ελέγχονται περιοδικά από εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό. Προληπτικά, κάθε φορά που αλλάζουν τα τακάκια των φρένων, πρέπει να αλλάζονται τουλάχιστον τα κύπελλα των κυλίνδρων των τροχών και να ελέγχεται η κατάσταση του αμαξώματος τους. Εάν το περίβλημα έχει γρατσουνιές, κοιλώματα ή ατέλειες, πρέπει να αντικατασταθεί ολόκληρο το κομμάτι.

Σε περίπτωση ανίχνευσης διαρροών υγρού φρένων, ο χρήστης του οχήματος πρέπει να μεταβεί αμέσως στο αξιόπιστο μηχανολογικό σέρβις.

 

Πώς να αναγνωρίσετε αυτό που μεταφέρει κάθε όχημα;

Για να προσδιορίσετε σωστά τον κύλινδρο τροχού που έχει ένα αυτοκίνητο, πρέπει να αναφέρονται λεπτομερώς η μάρκα και το μοντέλο της μονάδας, αλλά είναι επίσης σημαντικό να γνωρίζετε το μέγεθος του εμβόλου, αν έχει ή όχι βαλβίδα, τι σχήμα έχει η βάση του κυλίνδρου έχει, εάν έχει ένα ή δύο μπουλόνια αγκύρωσης στην πλάκα του φρένου, την απόσταση μεταξύ των δύο οπών, το βήμα του συνδετικού παξιμαδιού και το αν έχει ή όχι κώνο.

Όπως μπορείτε να δείτε, υπάρχουν πολλές μεταβλητές που πρέπει να ληφθούν υπόψη, επομένως συνιστούμε, εάν είναι δυνατόν, όταν πρέπει να αναζητήσετε έναν κύλινδρο τροχού για ένα αυτοκίνητο, να φέρετε το δείγμα για να τον αναγνωρίσετε σωστά.

 

Ποια είναι η λειτουργία στα κυλινδράκια τροχών φρένου;

Η κύρια λειτουργία του κύριου κυλίνδρου του φρένου είναι η μετατροπή της δύναμης. Συστήματα πέδησης και έλεγχος πρόσφυσης. Η αιμορραγία πέδησης, που ονομάζεται επίσης αιμορραγία πέδησης, είναι η διαδικασία που πραγματοποιείται. Η λειτουργία του συσσωρευτή (8) είναι να αποσβένει μέρος αυτών.

 

Πώς να βελτιώσετε την ικανότητα πέδησης ενός κύριου κυλίνδρου;

Βελτιώνει την ικανότητα πέδησης εάν ένα κύκλωμα δεν έχει έναν μπροστινό τροχό και έναν πίσω τροχό πέδησης. Ο κύριος κύλινδρος έχει μια ενιαία κοιλότητα που χωρίζεται σε δύο θαλάμους από το πρωτεύον και το δευτερεύον έμβολο. Στο μπροστινό μέρος του πρωτεύοντος εμβόλου υπάρχει ένα παρέμβυσμα (στήριγμα), το οποίο σφραγίζει το πρωτεύον κύκλωμα.

 

Τι είναι η κεντρική αντλία συμπλέκτη;

Κύρια αντλία ή κεντρικό κύλινδρο Ing. Οι κύριοι κύλινδροι μετατρέπονται. Ο κύριος κύλινδρος συμπλέκτη είναι μέρος του πλήρους, ημιυδραυλικού συστήματος. Η λειτουργία του είναι να μεταμορφώνει την κίνηση του πεντάλ του συμπλέκτη. Πάνω από 550 κύριοι κύλινδροι.

 

Σημαντικές συμβουλές

Ο κύλινδρος του τροχού πρέπει να αντικατασταθεί μόνο με τα ειδικά ανταλλακτικά για το εν λόγω όχημα. Πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι πέρα ​​από το εξωτερικό σχήμα (βάση και άγκυρες) η διάμετρος του εμβόλου του τροχού πρέπει να είναι ίδια.

Η βίδα σύνδεσης και ο εξαερωτής πρέπει πάντα να σφίγγονται με την καθορισμένη ροπή στρέψης. Διαφορετικά, εάν η ροπή είναι υπερβολική, μπορεί να σπάσει ο κύλινδρος του τροχού.

Ειδικά εάν οι κύλινδροι φρένων ενός οχήματος διαθέτουν ενσωματωμένη βαλβίδα ρύθμισης πίεσης, συνιστάται η αντικατάστασή τους δύο κάθε φορά για να διασφαλιστεί ότι η απόδοση του συστήματος πέδησης είναι ίδια και στα δύο μέρη του πίσω άξονα και δεν προκαλεί ανισορροπία. στο VTV.

 

en_GBEnglish

Main Menu