To marketplace του eshops.gr είναι σε διαδικασία δοκιμών ελέγχου και δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις.

Εξαρτήματα για Αλυσοπρίονα

Εξαρτήματα για Αλυσοπρίονα, λάδι, αλυσίδες, μπουζί, φίλτρα, προσφορές

Εξαρτήματα για Αλυσοπρίονα, λάδι, αλυσίδες, μπουζί, φίλτρα, προσφορές

Πολλοί είναι τόσο οικιακοί όσο και επαγγελματίες χρήστες που θέλουν να αγοράσουν ένα αλυσοπρίονο  ή έχουν ήδη ένα, καθώς είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται ευρέως στην κηπουρική, τη δασοκομία και τις οικιακές εργασίες. ιδιαίτερα στη συντήρηση δασών και κήπων, κοπή δέντρων, κλάδεμα βλάστησης κ.λπ. Επιπλέον, με την έλευση του χειμώνα αυξάνεται η χρήση του για να κόβουμε και να κόβουμε καυσόξυλα για να φορτώσουμε την αποθήκη μας και έτσι να μπορούμε να τροφοδοτούμε το τζάκι ή την ξυλόσομπα μας για να ζεσταίνουμε το σπίτι μας. Ποια είναι όμως τα βασικά εξαρτήματα για αλυσοπρίονα;

Για να κόψετε ξύλο με ασφάλεια, πρέπει να συντηρείτε καλά το αλυσοπρίονο σας: η τάση της αλυσίδας, η λίπανση και το ακόνισμα είναι απαραίτητα. Σχετικά με τον κινητήρα και τις βλάβες του, μπορούμε να βρούμε το μπουζί που έχει διαρροή, χαλαρή βίδα ρύθμισης στο ρελαντί λόγω κραδασμών ή βουλωμένο φίλτρο αέρα.

Οι διαφορετικοί τύποι αλυσίδων αλυσοπρίονων

Δεδομένου ότι κάθε είδος ξύλου είναι διαφορετικό,  υπάρχουν μαλακά και σκληρά , υπάρχουν διάφοροι τύποι  αλυσίδων .

Τετράγωνο προφίλ δοντιού

Γνωστό και ως “σμίλη”, το τετράγωνο προφίλ άκρων είναι αυτό που συναντάμε στα ισχυρά αλυσοπρίονα, επειδή είναι ειδικό για σκληρά ξύλα. Χρησιμοποιείται πάνω από όλα σε αλυσοπρίονα που έχουν ράβδο άνω των 45 cm.

Μισό στρογγυλό προφίλ δοντιού

Η ημικυκλική κοπτική άκρη είναι κατάλληλη και ενδείκνυται για αλυσοπρίονα χαμηλής και μεσαίας ισχύος. Αυτό το προφίλ κόβει όλα τα είδη ξύλου, αλλά φθείρεται γρήγορα.

Στρογγυλό προφίλ δοντιού

Χρησιμοποιείται για μαλακά ξύλα.  Η στρογγυλή άκρη μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε τύπο ξίφους. Δεδομένου ότι η αντοχή του στην επίθεση είναι ασθενής,  δεν κόβει καλά τα σκληρά ξύλα και φθείρεται γρήγορα .

 

Βασικά εξαρτήματα για αλυσοπρίονα

Φρένο αλυσίδας

Το φρένο αλυσίδας είναι μια διάταξη ασφαλείας που  σταματάει την αλυσίδα αμέσως  σε περίπτωση κλωτσήματος.

Σύστημα anti-rebound

Για την αποφυγή κλωτσήματος, οι σύνδεσμοι της αλυσίδας έχουν  γάντζους, η λειτουργία των οποίων είναι να κολλούν στο ξύλο μπροστά από τους περιοριστές . Η άκρη είναι το κοφτερό δόντι. Ο περιοριστής βρίσκεται μπροστά του και καθορίζει το βάθος με το οποίο εισάγεται η κοπτική άκρη στο ξύλο. Εάν οι περιοριστές είναι πολύ χαμηλά, οι κοπτικές άκρες φτάνουν πολύ μακριά στο ξύλο και δημιουργούν ανάκρουση. Το πλεονέκτημα των  γάντζων είναι ότι απαλύνουν την κρούση .

Χειροκίνητη εκκίνηση

Ισχύει μόνο για αλυσοπρίονα βενζίνης. Η χειροκίνητη εκκίνηση εκκινεί το αλυσοπρίονο. Αποτελείται από το τράβηγμα μιας λαβής που συνδέεται με ένα καλώδιο που ξεκινά τον κινητήρα .

Αλυσίδα αλυσοπρίονου

Μια αλυσίδα αλυσοπρίονου αποτελείται από  3 τύπους συνδέσμων : σύνδεσμος μετάδοσης κίνησης, οπίσθιος σύνδεσμος και κοπτικές άκρες. Η αλυσίδα πρέπει να ακονιστεί σωστά. Το βήμα  του καθορίζεται από το μήκος των συνδέσμων .

Σπαθί

Η ράβδος οδήγησης  υποστηρίζει την αλυσίδα και καθορίζει το μήκος κοπής ενός αλυσοπρίονου . Το μήκος του εκφράζεται σε εκατοστά (cm). Άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα (MUST R IN H3) Κάποιοι κατασκευαστές δεν διστάζουν να υποδείξουν την εσωτερική διάμετρο του κυλίνδρου, τον κυβισμό του εμβόλου… Μια συμβουλή: μην κορεστείτε άσκοπα με όλα αυτά τα δεδομένα. Η ισχύς και το μήκος της  ράβδου  είναι καθοριστικά χαρακτηριστικά που υποδεικνύουν τις δυνατότητες κάθε αλυσοπρίονου .

 

Eξαρτήματα για αλυσοπρίονα και συντήρηση

Συντήρηση αλυσίδας αλυσοπρίονου

Για να σας ενημερώσουμε για τη σημασία της σωστής συντήρησης του αλυσοπρίονου σας, ας πούμε ότι μια σπασμένη αλυσίδα αλυσοπρίονου είναι ένα εργαλείο κοπής που προβάλλεται με πλήρη ταχύτητα και τυχαία. Πολύ επικίνδυνο! Οι αυλακώσεις είναι ατσάλινες και αιχμηρές και, όπως θα περίμενε κανείς, συνιστάται ένας τακτικός και ενδελεχής έλεγχος της αλυσίδας . Για να κάνετε κοψίματα με ασφάλεια , εκτός από την προσωπική προστασία και τον εξοπλισμό, χρειάζεστε μια κοφτερή , τεντωμένη και λαδωμένη αλυσίδα αλυσοπρίονου .

Πώς να ελέγξετε τη λίπανση της αλυσίδας

Για να ξεκινήσετε, πρέπει να εκτελέσετε την ισοπέδωση της δεξαμενής λαδιού της αλυσίδας . Στη συνέχεια, για να δείτε αν το λάδωμα της αλυσίδας έχει γίνει σωστά, ξεκινήστε το αλυσοπρίονο και σταθείτε μπροστά από ένα χαρτόνι. Εάν η αλυσίδα είναι καλά λαδωμένη, θα δείτε ένα ίχνος λαδιού στο χαρτόνι όταν λειτουργεί το αλυσοπρίονο. Ο οδηγός και η κεφαλή οδηγού πρέπει να λιπαίνονται και να μην έχουν γρέζια που θα μπορούσαν να προκαλέσουν ζημιά στην αλυσίδα.

Πώς να καθαρίσετε το μπουζί

Το μπουζί περνάει με σπείρωμα στην κυλινδροκεφαλή  που βρίσκεται πάνω από το συγκρότημα κυλίνδρου-εμβόλου. Επιτρέπει την καύση του καυσίμου που τροφοδοτεί το πάνω μέρος του εμβόλου από το καρμπυρατέρ μέσω της βαλβίδας εισαγωγής . Το μπουζί έχει ένα ηλεκτρόδιο στο άκρο του το οποίο, χάρη στην ηλεκτρική ενέργεια που παρέχει η ανάφλεξη, παράγει σπινθήρα.  Το ηλεκτρόδιο του μπουζί πρέπει να καθαριστεί εάν έχει στρώματα βρωμιάς (ενώσεις μολύβδου, αιθάλης, άνθρακας) καθώς προκαλούν λανθασμένη ανάφλεξη, μειωμένη απόδοση και αυξημένη φθορά. Απαιτείται σχολαστικός καθαρισμός με συρμάτινη βούρτσα. Αφού καθαριστεί, ελέγξτε ότι το διάκενο (σωστή απόσταση) μεταξύ των ηλεκτροδίων είναι 0,5 mm .

Το μπουζί είναι ένα ανταλλακτικό που φθείρεται εύκολα και πρέπει να αλλάζει περιοδικά . Οποιοσδήποτε καθαρισμός πρέπει να γίνεται με τον κινητήρα σβηστό και αφήνοντας να περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα, καθώς το μπουζί αυξάνεται σε θερμοκρασία όταν χρησιμοποιείται.

Πώς να καθαρίσετε τα φίλτρα

Οι έξοδοι αέρα του αλυσοπρίονου πρέπει να είναι καθαρές για να εξασφαλίζεται καλός αερισμός . Ο υδατάνθρακας χρειάζεται αέρα και έχει φίλτρο αέρα που πρέπει να καθαρίζεται τακτικά. Η σκόνη αφαιρείται καλύτερα με τη χρήση πιστολιού αέρα  ή με το χέρι (απλώς ανακινώντας τα φίλτρα και φυσώντας).

Τα φίλτρα αφαιρούνται από το καρμπυρατέρ , γιατί εάν οι ακαθαρσίες φτάσουν στο ακροφύσιο, η ενανθράκωση θα είναι κακή και θα πρέπει να καθαρίσετε το ακροφύσιο που βρίσκεται στη δεξαμενή. Το φίλτρο καυσίμου  πρέπει επίσης να καθαριστεί για να μπορέσει να συνεχίσει να εκτελεί τη λειτουργία φιλτραρίσματος και να παρέχει καύσιμο χωρίς ακαθαρσίες. Διαφορετικά μπορεί να φράξει το ακροφύσιο.

Βίδες ρύθμισης καρμπυρατέρ

Ένα καρμπυρατέρ αλυσοπρίονου έχει 3 βίδες ρύθμισης H, L και T (ρελαντί) . Η καλή ισορροπία των τριών παρέχει μια ορισμένη αναλογία αέρα και καυσίμου για τη λειτουργία του κινητήρα, η οποία ονομάζεται ρύθμιση ή «συντονισμός του καρμπυρατέρ» . Οι βίδες επιτρέπουν στον κινητήρα να λειτουργεί σωστά τόσο σε χαμηλές όσο και σε υψηλές ταχύτητες . Γενικά, η βίδα για τη ρύθμιση του κινητήρα χαμηλής ταχύτητας είναι πιο κοντά στον κινητήρα (το γράμμα L σημαίνει χαμηλή ταχύτητα ) και η βίδα για τη ρύθμιση υψηλής ταχύτητας βρίσκεται στο εξωτερικό (το γράμμα H σημαίνει υψηλή ταχύτητα ).

en_GBEnglish

Main Menu